TEKNIK PELABURAN EMAS DAPAT WANG PERCUMA TANPA GUNA MODAL

gadai-jongkong-emas-di-arrahnu TEKNIK PELABURAN EMAS DAPAT WANG PERCUMA TANPA GUNA MODAL

TEKNIK-TEKNIK PELABURAN EMAS FIZIKAL 

Teknik asas dalam pelaburan emas fizikal adalah :

  • Beli emas fizikal dan pegang selama yang mungkin. (beli emas tiap-tiap bulan dan dapat purata harga)
  • Beli emas fizikal ketika harga rendah dan jual apabila harga tinggi.
  • Buat pinjaman semaksimum mungkin dan beli emas fizikal (pinjaman bank interestnya hanya 5% sedang purata kenaika harga emas adalah 25% hingga 40% setahun)
  • Menjana keuntungan dengan akaun simpanan GIA.(wang dari pajakkan beli emas GIA)
  • Membuat keuntungan dengan emas fizikal (menggunakan teknik pajak gadai)
  • Melabur sambil berniaga emas.(menjadi dealer Public Gold)
  • Beli emas pada masa SEKARANG JUGA..

TEKNIK PELABURAN EMAS FIZIKAL GUIDI
Saya telah MENGGABUNGKAN KESEMUA teknik-teknik di atas untuk menggandakan keuntungan. Ianya bermula dengan menjadi Dealer Public Gold, seterusnya PROJEK TANAM EMAS (PROTAS). Projek Tanan Emas ini adalah projek gadai emas di arahnu dan menggunakan wang dari gadaian tersebut untuk membeli emas lagi pada harga murah. Ini membuktikan bahawa emas gold bar public gold adalah emas sebenar,tulin dan tepat beratnya. Projek ini dikatakan “money to make money”.Maksubnya kita guna duit dari gadaian arrahnu untuk mendapat lebih banyak kuntungan. Asas keuntungan adalah jika kenaikkan harga emas adalah 25% setahun, tanpa menggunakan modal (iaitu guna modal dari gadaian) kita mendapat percuma 25% (kenaikkan harga emas) – 10% (upah simpan gadaian) = 15% setahun. Lihat tanpa guna modal kita akan dapat kuntungan percuma 15% setahun iaitu lebih dari guna modal kita untuk simpan di ASB. Saya telah buat projek ini dan hasilnya adalah memberangsangkan.

teknik-pelaburan-emas-gadai-arrahnu1-220x300 TEKNIK PELABURAN EMAS DAPAT WANG PERCUMA TANPA GUNA MODAL
formula pelaburan emas fizikal

Kesimpulan umum daripada projek PROTAS ialah mendapat keuntungan lebih kurang separuh dari modal yang anda laburkan dalam masa setahun, iaitu jika melabur RM20 ribu dan menjadi dealer public gold, dalam masa setahun anda dapat untung lebih kurang RM10 ribu.

Cuba kita bahagikan keuntungan yang diperolehi RM10.000 dengan 12 bulan, hasilnya kita akan dapat RM833 sebulan tanpa bekerja. Jadi mari sama-sama melabur dalam pelaburan emas fizikal dan saya akan memberi ilmu dan tunjuk ajar percuma dari pengalaman sendiri dalam pelaburan emas fizikal.

Hubungi / SMS segera Zaidiemas 019-9185593untuk saya ‘lock harga” beli emas dimana pun anda berada kerana harga emas akan sentiasa naik atau anda dapat kunci harga beli emas sendiri dengan daftar dahulu menjadi pelanggan public gold, sila klikDAFTAR PERCUMA AHLI. Teknik utama dalam pembelian emas adalah beli sekarang juga, jangan tunggu…

Kini Public Gold telah membina  arrahnu islam sendiri, koperasi dagang emas untuk membolehkan atau mengatasi masalah kebanyakkan arrahnu yang tidak menerima gold bar atau syiling dinar untuk dipajakkan. Arrahnu public gold ini menerima semua jenis emas dan perak untuk dgadaikan. Maklumat lanjut klik ARRAHNU ISLAM GADAI EMAS DINAR GOLD BAR PERAK PUBLIC GOLD

V9V78JTFX6ND

Author: mohd zaidi junus

MASTER DEALER PUBLIC GOLD PELABURAN EMAS PUBLIC GOLD MALAYSIA Pelaburan emas public gold Malaysia cara mula melabur emas perak jual beli jongkong emas dinar silver perak menjadi dealer pengdar emas public gold percuma belajar buat website

12 thoughts on “TEKNIK PELABURAN EMAS DAPAT WANG PERCUMA TANPA GUNA MODAL

  1. pelaburan emas public gold bukan mlm..tak perlu cari orang..beli emas, simpan dan jual bila emas naik..cuma untuk menambah pendapatan,jadi pengedar emas..syarikat public gold akan bagi komisen setiap kali kita beli emas atau jual emas dan lagi di beri komisen jika dapat rekrut orang dibawah kita..PUBLIC GOLD BUKAN MLM kerana pengedar emas/dealer HANYA dapat komisen promosikan emas public gold maksimun 2% sahaja…Sama seperti berniaga la..dari pemborong kepada pengedar emas dapat komisen dan jika pengedar jualkan dapat komisen lagi..

Comments are closed.